יום שני, 10 בינואר 2011

סרטן - מי כסף אוליגו לסרטן מכל הסוגים


מי כסף מי כסף יעילים למחלות סרטן


מהי מחלת סרטן ?

מחלת סרטן הנה תופעה בה תאים לא טבעיים מתרבים ומתפשטים בגוף, גוזלים את משאבי הגוף למשימות הבריאות ומשבשים את תפקודי מערכות הגוף ברמות שונות של תפקודים והפרעות באיזונים החיוניים לגוף בריא.


מי כסףמי כסף קוטלים תאי סרטן בדנטורציה ומוות אפופטוטי  http://www.מיכסף.com
מה הגורם לסרטן ?
כמאה וחמישים סוגי וירוסים ורטרו וירוסים נמצאו מדעית כמחוללי סרטן מסוגים שונים
וירוסים נבדלים מרטרו וירוסים במהות הרצף החלבוני שהם נושאים, וירוסים נושאיםרצף גנטי DNA ורטרו וירוסים נושאים רצף "הפוך" הנקרא RNA אולם בעת שהווירוס (טפיל) משתלט על תא במהלך ההשתלטות הרטרו וירוס משעתק לאחור את רצף ה-RNA ןמשנה אותו לרצף גנטי של DNA ובכך מאפשר לו להשתלט על מנגנון יצור התאים בתא וליצור תאי סרטן תחת התאים הבריאים.


מי כסף אוליגו קוטלים גם תאי סרטן
בניסויים שערכתי באוניברסיטאות בארץ במהלך 12 השנים האחרונות התברר כי מי כסף קולואידים  משמידים תאי סרטן ביעילות המשתנה בין סוגי הסרטן שנבדקו.
יעילות מי כסף אוליגו משתרעת על טווח הצלחה של בן 10% ל-98% אך גם במקריחולי סרטן שנתקלתי וגידולי סרטן שטיפלתי הצלחתי לסלק גידולי סרטן בזמן קצר ביישומים מיוחדים שפיתחתי. מי כסף אוליגו סייעו בידי לאושש חולי סרטן תוך דיכוי זיהומים מערכתיים שנבעו מטיפולי הקרנות וכימותרפיה שונים. מצב זה מאפשר חיזוק מערכת החיסון אצל חולי סרטן בעיקר לסילוק זיהומים המנלווים לכשל החיסוני במחלות סרטן.
מקרים שחוויתי הצלחות בסילוק גידולי סרטן השד, במקרה סרטן ריאותבסרטן העור הצלחתי לרפא את התופעה בשמונה שבועות ריפוי של 99%.
יש מקום להוסיף ולחקור תהליכי טיפול בחולי סרטן בשילוב מי כסף קולואידים אוליגו הבטוחים היחידים .בשל הריכוז המזערי של יוני כסף טהור ובישומים שונים.
מי כסףhttp://il.linkedin.com/in/silverwater1 מי כסף אוליגו מסייעים בידי לדכא סרטן




אילן רז - מי כסף אוליגו משנת 1996

טיפולי סרטן עם מי כסף אוליגו קולואידים הקוטלים תאי סרטן בתהליך אפופטוטי 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

פרטים עלי

התמונה שלי
התחלתי להתמחות בריפוי מחלות עם מי כסף אוליגו http://www.מיכסף.com קולואידים משנת 1996. בהתהלה לסביבה הקרובה ולאחר לכלל הטבעונים והצמחונים ואנשי הקהילה האלטרנטיבית בישראל וראיתי תהליכי ריפוי רבים ללא תופעות לוואי מזיקות. מי כסף אוליגו מבוססים על התכונה האוליגו דינמית בה מיעוט ממוזער של יוני כסף בעלי עצמה נמרצת לקטול חיידקים ודומיהם.