יום שישי, 15 בינואר 2010

איך מי כסף מאבדים את כוחם ואיך לשמר מי כסף ?


מי כסף
בקבוקי ליטר מי כסף http://www.ripoy.com אוליגו אטומים לשמירת מקוריות ואיכות המים


מי כסף אוליגו קולואידים אלו מים מזוקקים מדעית הכוללים כסף ברחיפה בריכוז מזערי ובגודל מזערי. מי כסף מוכרים בכינוי המלא מי כסף קולואיד שזה הכינוי המדעי המדויק, הקולואיד מורכב משרשרת של בין 2 עד 16 או 17 יוני כסף ומאפשר ליונים להתחבר אך משמר את המטען החשמלי שלהם. אם יאבדו את המטען החשמלי ישקעו יוני הכסף לקרקעית הבקבוק ומי כסף יאבדו את כוחם.
יש להבחין בין שקיעת יוני כסף בבקבוק ובין שקיעת כסף בגוף. הצטברות ושקיעת כסף ברקמות הגוף משימוש עם מי כסף מרוכזים המופצים בשוק תזיק ואינה בטוחה.
שימו לב לעובדה שכסף זו מתכת כבדה ושקיעת כמות רבה של כסף תגרור לליקויים בתהליכים ותפקודים שונים בגוף.

מי כסף מכילים חלקיקי כסף מיקרוסקופיים בגודל של אטום המכונים יונים.
יוני כסף הם למעשה אטומי כסף רק בהבדל אחד והוא שלאטומי כסף יש מטען חשמלי מאוזן ואינו חיובי ואינו שלילי, ליוני כסף יש מטען חשמלי משום שאינם מאוזנים חשמלית ועל כן ליוני כסף הנעדרי אלקטרון בודד במעטפת החיצונית יש מטען חשמלי חיובי המאפשר להם להיות במצב רחיפה במים.
כאשר ריצפת בקבוק מי הכסף היא כהה ורואים דרך הזכוכית שכבה אפורה מצפה את קרקעית תחתית הבקבוק, ניתן להסיק כי התמיסה היונית איבדה את כוחה ויוני הכסף שקעו ולמעשה מה שנותר אלו מים מזוקקים בלבד.
מי כסף קולואיד שאני מייצר יחזיקו מעמד גם חמישים שנה וגם מאה שנה כל עוד הבקבוק סגור ושמור בחושך ולא במקרר.
כאשר הבקבוק פתוח גם שלוש וארבע שנים המים נשמרים יחד עם הפוטנציאל המלא שלהם בשל איכותם הגבוהה הבסיסית.
מי כסףמי כסף עם יוני כסף טהור ב-99.99937% בריכוז מזערי http://cafe.themarker.com/post/870408

כללי יסוד לשמירת מי כסף ולמניעת אבדן כוחם:

לשמור בחושך - אור מנטרל את יוני הכסף ממטענם החשמלי. יוני הכסף המרחפים בתרחיף מי כסף אוליגו טעונים במטען חשמלי קל וניטרולו של המטען החשמלי ע"י חלקיקי האור יגרמו ליוני הכסף לשקוע.
לשמור בבקבוק סגור - האוויר מכיל מטען חיובי שינטרל את יוני הכסף ממטענם החשמלי.
להרחיק מרמקולים, מיקרו גל, טלוויזיות ומכשירי חשמל בעלי קרינה חשמלית מגנטית גבוהה.
אין לשמור מי כסף במקרר בשל הקרינה האלקטרומגנטית המנטרלת את יוני הכסף ממטענם ומחלישה את התמיסה.
מהילת מי כסף - אין למהול מי כסף באף תמיסה או מים אחרים, כל מהילה עשויה לגרום ליוני הכסף לשקוע מידית או ליצור מלחי כסף במים.
מזיגת מי כסף מרוכזים לבקבוקונים קטנים טעות חמורה - עשוי לגרום לשינוי צבע או לעכירות מי הכסף מסיבות של אגרגציה וסדימנטציה.
אין להחזיר לבקבוק מי כסף שנמזגו.


התרחקו ממי כסף מרוכזים ששותים בכפות משום שיגרמו לבעיות בריאות בהמשך.

 מידע על ריפוי מחלות שונות וקנדידה עם מי כסףמה הסכנות משתיית מי כסף קולואידים המופצים בשוק בריכוז גבוה וחריג במיוחד. מי כסף אוליגו מכילים יוני כסף בריכוז מזערי שלא ישקעו בגוף ויסיעו לדכא ולרפא קנדידה, פטרת, ומחלות זיהומיות וכרוניות לסוגן. במחלות סרטן אפשרי רמיסיה (הקלה או פטור) בשלבים שונים של המחלה.


אילן רז
מי כסף קולואידים משנת 1996
קרא עוד מהי התכונה האוליגו דינמית עליה מבוססים מי כסף אוליגו קולואידים שלי הבטוחים ביותר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

פרטים עלי

התמונה שלי
התחלתי להתמחות בריפוי מחלות עם מי כסף אוליגו http://www.מיכסף.com קולואידים משנת 1996. בהתהלה לסביבה הקרובה ולאחר לכלל הטבעונים והצמחונים ואנשי הקהילה האלטרנטיבית בישראל וראיתי תהליכי ריפוי רבים ללא תופעות לוואי מזיקות. מי כסף אוליגו מבוססים על התכונה האוליגו דינמית בה מיעוט ממוזער של יוני כסף בעלי עצמה נמרצת לקטול חיידקים ודומיהם.